Wat doet u?

U levert uw bijdrage in de vorm van kleding en spullen te brengen naar een van de inzamelpunten. Deze zijn weergegeven op de website van Stichting Help Syrië. Help ons met de transportkosten door geld te doneren naar rekeningnummer NL68 ABNA 0617 7905 90 ten name van Stichting Help Syrië.
Verder kunt u ook als vrijwilliger bij ons aan de slag:

• U kunt helpen als koerier (af en toe een rit maken om kleding op te halen)
  • Actief zijn als inzamelpunt (dit kan door heel Nederland)
  • Helpen met het organiseren van evenementen. Hiervoor kunt ons contact formulier invullen. (zie hieronder)

Vink dit aan als u op de hoogte wenst te blijven van de activiteiten van Stiching Help Syrië.

Alle kleine beetjes helpen! Samen met u willen wij iets betekenen voor de mensen die zijn getroffen door de oorlog in Syrië.

Stichting Help Syrië

In het nieuws

Deventer Post - Stichting Help Syrië is op zoek naar chauffeurs voor het ophalen van ingezamelde kleding.

Stichting Help Syrië zamelt kleding en goederen in voor vluchtelingen. ,,Wij hebben inzamelpunten door heel Nederland.  In de rol van chauffeur rijd je eens per vier weken een route langs verschillende adressen. Aan het einde van de rit help je met het lossen van de goederen in onze loods in Deventer."